Lalla i London

2014-12-03
22:00:00

Believe it or not
Jesus H Roosevelt Christ! Jag bloggar igen! Haha, har väl bara en läsare kvar, men jag får väl underhålla henne (dej) iallafall.

Jag har faktiskt aldrig på allvar sett en rugbymatch, trots att det är en stor sport i England. I lördags jobbade jag dock under en match på Englands nationalarena Twickenham Stadium. Hade ett otroligt roligt skift med bra kollegor och toppenmanagers. Såna jobbdagar kan jag leva med, trots att det va på min egentliga lediga dag och lönen är usel. Lär mej hela tiden mer och mer och det är ju själva syftet.

Matchen då? Det var landskamp mellan England och Australien och tydligen vann hemmalaget. Såg ca 2 minuter, så jag fick egentligen inget bättre grepp om varken regler eller taktik...
 
Taggar: London,, jobb, rugby;

Kommentar:
#1: Teza

Vad jobbade du med där? 😃

Svar: Hällde upp öl. Bra och lätt jobb :-D
Lalla i London

2014-12-05 @ 21:56:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: