Lalla i London

2015-04-07
20:01:00

Spännande
Hoppsan. 
Är ute och åker buss och dom kör så konstiga vägar så jag börjar undra om den är kapad. Troligen kommer vi väl rätt så småningom, men om jag försvinner kan ni börja leta här:  
 
 
Lycka till!
 
Men än så länge lever hoppet om att jag ska komma fram till Charing Cross och kvällens bokhandelsträff. Troligen lite försenad dock... 
Häpp, nu känner jag igen mej *pustar ut när vi åker över Vauxhall Bridge*
 
 
Edit kl 23.30: Haha, mobilen - den jäkla mobilen! - hade kastat om bokstäver och använt auto correct hejvilt såg jag just. Har rättat till det, så nu slipper ni vara oroliga för att jag var drogad till råga på allt. Och ja, jag kom fram dit jag ville.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: