Lalla i London

2015-08-27
00:12:17

Nu vill jag ha roligt!
Tjoho, hallå, ojoj så tråkig dag jag har haft idag. Ja, kan ni tänka er, det är inte champagne och glamour dagarna i ända i London inte! 
 
Hade ett jobbpass inbokat på Hampton Court Palace. Väl där så hade ingen alls nån som helst aning att jag skulle komma och jobba och jag fick gräva fram emailet (tack gode gud för smartphones ibland asså) där tid och annat fanns. En snipig dam (Manager? För viktig för att presentera sig) tyckte att jag kunde vänta på svar nån annanstans, så jag gick ner i restaurangen och fick offra 15 minuter av min arbetstid innan de bestämde sig för att jag kunde få jobba ändå. Så galet typiskt den här branchen. Hade ändå ett helt okej jobbpass då jag fick servera mat, typ bufféstil. Inte så mycket gäster, så man hade tid att vara trevlig och småprata. Fast som sagt, lite tråkigt. Efter att vi stängt och jag höll på att sopa golvet tänkte jag lite på hur mycket jag inte vill göra det här. Haha, hänger ni med på vad jag menar? Trasslar nästan in mej själv hahahaha...
 
Imorrn ska jag iallafall på en intervju. Ska bli spännande, för jag har inte sökt nån speciell tjänst där utan hörde bara av mig för att de verkade intressanta som arbetsgivare. Jag har inte hört nått från det stället jag var på igår, men de kanske inte är klara med intervjuerna. Eller så hittade de nån mer perfekt (men det är väl tveksamt haha). Känner att jag måste ha ett vettigt jobb och det snart!!
 
...åh gud, nu inser jag att det inte bara är min dag som är tråkig - jag är åxå ganska trist, så nu skriver jag inte ett ord till. Jo ett; GONATT!
 
 
Hampton Court Palace
 
 
Taggar: Hampton Court, London, Londonsvensk, jobba, jobbintervju;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: