Lalla i London

2015-12-01
12:14:00

Jul i stugan
Ja, när man inte ska fira jul hemma så får man faktiskt fuska och ta fram granen redan nu! Dessutom vill jag försvara mig med att det verkar ganska vanligt här att göra det lagom till första advent. Hur som helst, jag bestämmer att reglerna är såna och i söndags blev det både gran, stjärna och tomtar i lägenheten. Eftersom jag inte har djupa fönster (och de således inte lämpar sig för hängande adventsbelysning) och vi dessutom försöker undvika att spika i väggarna så hängde jag upp min pappstjärna i en golvlampa. Den syns ju nästan inte alls, ellerhur... men skit samma - den lyser väldigt fint och ger ett härligt mönster på väggen!
 
 
 
Taggar: London, Londonsvensk, advent, jul, utlandssvensk;

Kommentar:

Mysigt :)

Svar: Ja, jag älskar julmys! :-)
Lalla i London

2015-12-01 @ 12:30:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: