Lalla i London

2015-12-17
22:46:29

Nu är det (SNART) jul igen!
Gaaaah, imorrn är det sista riktiga dagen på jobbet. Ja, innan jul alltså, för det verkar ju som om jag får komma tillbaks i januari (tack och lov). Ska visserligen jobba måndag, tisdag och onsdag nästa vecka men har knappt nått att göra egentligen. På måndag ska det levereras kaffe och kakor till fyra mindre, interna möten. Resten av veckan - ingenting. Det känns ta mej tusan som att ha semester på jobbet! "Working 9 to 5, for service and devotion, You would think that I would deserve a fat promotion". Eller nått... Ska iaf jobba 9 till 5. Perfekt. 
 
Ser ut som om jag faktiskt äntligen fått till nån typ av nyårsplaner. Ska eventuellt vara värd för ett Putney Social-event (tror att jag berättat om Putney Social? I korta drag är det en löst sammansatt grupp som ordnar event med tanken att folk ska träffa nya kompisar och umgås på ett enkelt sätt) på en pub nere vid floden. Killen som är huvudarrangör skulle dock ha lagt upp eventet på nätet i igår innan han åkte på en weekendresa, vilket han inte gjorde, så vet inte om det kommer bli för snålt om tid. OM det inte skulle bli nått av har jag iaf en reservplan och en kompis som är sugen på middag osv. Känns faktiskt som om det kommer bli en bra nyårskväll! Fast först; Värmland och julfirande. Vem vill leka fest på annandagen?
 
 
Julskyltningen på fiiiina Fortnum & Mason går inte av hackor. Men så handlar ju drottningen här åxå...
 
 
Taggar: London, Londonsvensk, Nyår, jul;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: