Lalla i London

2015-02-10
10:37:01

Pigg, piggare, piggast
Det här med att inte gå upp klockan halv sex varje morgon, måndag till fredag...
 
Jag är fortfarande orolig för att jag kommer gå i personlig konkurs, bli hemlös och inte ha råd att äta, men att kunna sova när min kropp vill har varit helt underbart. Jag har mer energi, får mer gjort, och känner mej mer positiv än på länge, trots det svarta ekonomihålet. På sätt och vis kan man bli lycklig av pengar då de kan betala ens nödvändigheter och jag tror definitivt att när mina är slut kommer jag känna mej ganska olyckligt, men just nu är det helt ok.
 
Tisdag idag och jag har lite trådar att dra i och följa upp. Jag har smugit igång lite, men nu är det dags att lägga i nästa växel och trycka på gasen - har en massa spännande grejer att fixa med!
 
 
Tog en solskenspromenad förbi Buckingham Palace igår.
 
Taggar: London,, Londonsvensk;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: