Lalla i London

2015-02-22
11:14:00

Tjock-TV
Det är egentligen lite ironiskt. Istället för att gå ut på promenad tittar jag på Obese: A Year To Save My Life. Så mycket lättare det är att se andra kämpa med sin vikt, istället för att ta tag i min egen... Men det ser så kallt ut när jag tittar ut genom fönstret och jag känner mig lite stel i krôppen och så har jag 32 andra ursäkter. Varje dag har jag ett mål att inte äta så mycket socker, och absolut inga verkliga sötsaker som choklad, en kaka eller nån annan onödig bomb. Yes, det är svårt men det går. Ibland. Andra dagar går det inte alls.
 
Har egentligen planer på att åka till Trafalgar Square och titta på den kinesiska nyårsparaden som startar kl 12, men just det: det ser så kallt ut. Ska jag åka måste jag dra snart, för enligt väderleksrapporterna ska det mulna på rejält och regna som bara den i eftermiddag. Nu skiner solen och jag tittar på tv.
 
 
Taggar: Kinesiska nyåret, London,, Trafalgar Square, fest, tips, turist, viktminskning;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: