Lalla i London

2015-06-08
11:59:02

Semester?
Ja, eller nått. Jag är iallafall i Sverige. I Värmland. Och jag har inte officiellt någon arbetstid att passa, så man kan nog kalla det för semester. Fast jag måste ju jobba med mina egna projekt, och så ska jag fixa grejer till loppisen på lördag, ordna med studentgrejer och lite annat ditt och datt. Det kanske inte är min starka sida att vara "ledig" så hittar ju på en massa saker hela tiden haha.
 
Helgen va iallafall kul, speciellt lördagen då jag 1. fick åka raggarbil och 2. gick på skvallerförfest. Shit i môsen, holy macaroni och jisses Amalia, så mycket man missar när man inte är i Värmland så ofta. Tackar gudarna för facebook, men där informeras det mer om ens egna bravader och mindre kvalificerat skvaller om andra. Ibland hintas det om bullar i ugnar, bröllop, skilsmässor och annat smått och gott, men det kommer inte ens i närheten av en riktig skvallerorgie. TACK till mina informatörer!!
 
 
Den här fina bilen fick jag åka med på den trevliga, organiserade cruisningrundan. Gôtt.
 
 
 
Taggar: Londonsvensk, Värmland, raggarbil, semester;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: