Lalla i London

2015-06-03
00:56:14

Skulle jag verkligen göra det här?
Haha, jag är verkligen crappy på att blogga. Tänker en massa på att "ja, det här ska jag skriva om" och så glömmer jag innan det finns på skärmen.
 
En annan sak som jag är dålig på är att packa. Borde göra det precis nu, men jag liksom drar ut på det. Hittar på en massa andra prylar att pilla med. Vissa grejer är sånt som jag faktiskt behöver göra. Som att fixa med vår Pop Up Market. Andra saker... Not so much. Som att titta på alla tre säsonger av Hart of Dixie (mest för att det ibland känns som om de filmat mitt före detta liv i smyg). Borde sluta titta, borde packa.
 
Okej, får balansera detta med nått jag är bra på: att hänga ute på stan (här plötsligt kom jag att tänka på att jag bodde i Hagfors och vi sa "ska vi gå på stan?" och i dagens läge känns det ju en aning futtigt att kalla det stället för "stan", i jämförelse menar jag... Well, tillbaks till ämnet:) Den senaste veckan har jag ränt runt en massa faktiskt, mest i affärer. Med det menar jag både jobb och shopping. I Covent Garden blandade jag nytta med nöje. Det finns verkligen så många söta små butiker i det området! En av mina retrofavoriter, Collectif, har en liten shop just i det området :-)
 
 
 
 
 
 
Taggar: Covent Garden, London, Londonsvensk, shopping;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: