Lalla i London

2015-03-21
20:16:00

Awesome day out
Det känns i mina ben att jag inte är 12 år längre, ôm en säger så... Ändå masade jag mig upp ur sängen idag och åkte på mitt första InstaMeetup. Det har varit en småkylig, inte alls speciellt vårig dag, men hej och hå så kul det var att umgås samtidigt som vi fotade för glatta livet!
Hade först tänkt gå på en session i visitlondon's lokaler med fantastisk utsikt över floden, mot city. När jag väl var vid registreringen ändrade jag mig dock, då jag insåg att det var lite överkurs för mig. Hade gärna tagit bilder från stället, men tänkte att jag skulle nog inte direkt lära mig något på seminariet och överlät min plats till någon som faktiskt kunde ha nytta av den. Lärde mig dock en sak: folk fuskar och tar bilder med vanlig kamera till insta. Eller fuskar och fuskar; jag tycker bara att det roligaste med just instagram är att det är instant pictures, knäppt med mobilen.
 
Istället valde jag att följa med på en promenad i the City, sen åkte jag till Spitalfields för lite marknad och avslutade med att åka förbi en av de svenska affärerna, Totally Swedish. Har tidigare vunnit ett presentkort där, så utnyttjade det. Förrutom falukorv, leverpastej och Erik's Chilibea köpte jag lite lördagsgodis:
 
 
Lördagskväll med lösgodis och the Voice
 
Taggar: Instagram, London, godis;

Kommentar:
#1: Anna Holm

Jag tycker också det är fusk med systemkamerabilder på instagram ^^

Svar: Ja, visst ÄR det :-D
Lalla i London

2015-03-21 @ 23:34:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: