Lalla i London

2015-03-30
23:06:16

Hallå GLAMOUR!
Men oups och jepp, jag freakade ut lite i mitt tidigare inlägg. Ska sanningen fram så är jag fortfarande ungefär lika frustrerad, för jag vill verkligen jobba denna vecka och det är irriterande när man inte kan påverka en sån viktig sak som insamlingen av slantar... Speciellt på fredag när jag bokat in mej på en fotbollsmatch; Fulham vs nått sketlag (haha kommer inte ens ihåg vilka de skulle spela mot, men det spelar väl kvittar typ) och hoppas få jobba i en private box. Alla säger ju att det är så tôppen så måste ju testa. Och dessutom så kanske chansen ökar att jag får jobba på Stamford Bridge under Chelsea - Manchester United. Det låter ju åtminstone glammigt, fast jag är säker på att det är slit.
 
Har man inte en strid ström av glamourösa grejer så får man ju liksom krama ur de saker som erbjuds, om det bara så är att jobba bland de rika boxägarna på en Premier League-match och fina middagar i the City. Annars så går jag ju gärna på mingel, men det erbjuds alltför sällan. ALLTFÖR SÄLLAN! Jag borde bjudas oftare, om du frågar mej. Eller åtminstone bjudas in... Istället sitter jag och kollar netflix eller Friends with benefits (som råkar vara kvällens film på tv, och eftersom jag sett den en gång för hundra år sen så tänkte jag "varför inte?"). Nej, det borde vara mer glitter i mitt liv. Det är ju det jag är född till, att glamma runt. Åtminstone lite mer än jag gör nu...
 
 
Ibland får jag iallafall fina blommor från jobbet
 
Taggar: London, Londonsvensk;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: