Lalla i London

2015-03-17
10:29:00

Happy St Paddy's Day!
Hade det här varit för några år sen (ja, en hel del år sen... inser jag nu) och hade jag inte jobbat så konstiga tider, så hade jag gått ut och rullat min Guinesshatt och slagit klackarna högt i taket, för idag är det Irlands dag och den firas absolut även i London. A shot of whiskey and kiss me, even if I'm not Irish. Tjflöjt, vilka roliga minnen jag har från fornstora dagar just på Saint Patrick's Day!
 
 
 
Taggar: London, Londonsvensk, St Patrick's;

Kommentar:
#1: Anonym

Det har jag också, glada minnen. Hue underbar var vår allra första St Patrick's Day?!?! 🍺🍀

Svar: Om Anonym är Peilla: Den St Paddy glömmer jag INTE :-) <3
Lalla i London

2015-03-19 @ 11:17:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: