Lalla i London

2015-03-01
14:46:00

Härliga, lediga söndag
Hur galet gôtt va det inte att ligga och dra sig i sängen i morse? Jag menar bara ligga där under det varma täcket, inte tänka på nått särskilt, inte läsa, surfa eller nått annat. Fläka ut sig över hela sängen som en padda och bara njuta av lugnet.
 
Till slut kände jag mig trots allt lite tvungen att gå upp och göra nått av den här dagen. Jag behöver få lite ordning på den guidade minibussturen som blivit bokad och så har jag lite annat ditt och datt att fixa med. Mitt rum är lite småstökigt, jag har en del att tvätta, vill börja förbereda mej inför intervjun på torsdag och så är det de där snabba grejerna som ska göras som att skriva in schema i kalendern, svara på några mail, laga en söm...
 
Har precis ätit lunch så nu är det dags att sätta igång, istället för att sitta här och blogga samtidig som jag kollar med ett öga på skräp-tv. Ja, lilla Lalla, NU! Börjar med den guidade turen som jag tror kommer starta vid St Paul's Cathedral (där som Prince Charles och Diana gifte sig, om ni nu skulle va gamla nog att minnas det).
 
 
 
 
Taggar: Den svenska guiden, London,, St Paul's Cathedral;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: