Lalla i London

2015-03-16
23:14:00

Hiss och diss
Förra veckan var det lite upp och ner med saker och ting. Ibland var det så bra och ibland... eh... lite trögare kan vi säga (haha, försöker att inte låta alltför negativ haha). Här kommer en snabbgenomgång av det bästa och sämsta:
 
Upp som en sol (alltså bra grejer):
- Jag gick på en guidad promenad och konstaterade att jag visste mer än killen som guidade. Katching, egoboost rätt in på kontot!
- På onsdagskvällen var jag på nätverksmingel - väldigt trevligt! Dessutom var det gott med vin.
- Upptäckte att en av mina rockabillyfavoriter, JD McPherson kommer tillbaks till London i juni. Han körde en konsert i januari, jag missade den pga att det var slutsålt, men NU HAR JAG EN BILJETT!
 
Ner som en pannkaka (sura saker):
- Hade sett fram emot att se "Ack Värmeland" på tv4play och så gick det inte! Extra surt när typ ALLA i hela facebookflödet kollade och tyckte det var grymt kul. Mest bara grymt för min del dock :-(
- Pengar. Varför räcker de inte? Åh just det, jag sa upp mej på jobbet och nu försöker jag få ihop det på minimilön.
- Min supervisor på ett av mina jobb är en jäkla uppblåst, italiensk åsna.
 
 
Taggar: JD McPherson, London, rockabilly;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: