Lalla i London

2015-03-09
09:55:00

Lite så känns det ibland...
 
Ibland känns det som om att hur mycket jag än analyserar och utvärderar och försöker vara både modig och försiktig på en och samma gång, så väljer jag fel väg och får gå fem steg bakåt istället för framåt. När det känns så, så tänker jag att det vore så mycket lättare att leva ett tråkigt liv, med ett tråkigt jobb där jag aldrig öppnar käften. Men det är ju inte jag, så jag fortsätter säga fel saker och välja fel grejer och åka berg-och-dalbana i livet.
 

Kommentar:
#1: Anonym

Det där lät inget vidare. Så illa kan det väl inte vara? Det hoppar grodor ur allas mun nån gång och ibland är det bättre att tiga än att illa tala hur mycket det än bär emot. Det ordnar sig nog i sinom tid för dig ska du se. 😘

Svar: Vissa dagar är mer motiga än andra, det är väl bara så. Än har jag inte gett upp, för som sagt; det är ju inte jag ;-)
Lalla i London

2015-03-09 @ 12:56:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: