Lalla i London

2015-03-08
23:15:31

Snask
Det här har tamejtusingen varit den lataste helgen jag haft på länge! Det längsta jag gått är till affären, uppskattningsvis 100 meter hemifrån, och det var bara för att köpa Pepsi Max och choklad. Jag har ätit en massa chips, ost och kex samt druckit lite vin. Bara fettomat.
 
Trots min vansinniga lathet har jag ändå fått lite gjort. Har till exempel gjort en guiderutt och lärt mig massor om St Paul's Cathedral inför min specialtur nästa onsdag. Så har jag klurat på lite andra saker för företagets räkning. Mailat lite. Men så har jag åxå tittat på en del avsnitt av Sons of Anarchy, Emmerdale och Eastenders (snacka om kontraster i mina olika serier...!!)
 
Det har varit väldigt mycket helg, jag har haft lägenheten helt för mig själv, alla innerdörrar har varit vidöppna (luftcirkulation uppskattas inte av alla sambos...) och jag har kunnat leva i min takt, med mina egna val av ljud.  Lycka!
 
 
Bubblig mintchoklad och Pepsi Max - det är grejer det! Mindre bra med skraplott utan vinst...
 
Taggar: Den svenska guiden, London, flatshare, godis, lägenhet;

Kommentar:

Åhh den där vill jag smaka på! Ser yummy ut!

Svar: Den är delicious :-)
Lalla i London

2015-03-14 @ 21:05:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: