Lalla i London

2015-05-29
12:53:21

Hemma borta
Ja, just det; jag kommer troligen jobba i Värmland under större delen av juli och typ halva augusti. Nämnde kanske häromdagen att jag var intresserad av ett jobb? Egentligen va det såhär: det poppade upp en allmän förfrågan om någon var intresserad av att jobba på en sommarrestaurang, jag svarade kanske, sen tänkte jag mer på det, kontaktade ägarinnan och jag var välkommen att börja när som helst typ. Nu har jag löst logistiska problem och eftersom det är ganska dött på cateringfronten i London under den tiden så tänkte jag "japp, varför inte?" - det blir en sommar i Sverige :-)

Tror jag kommer sakna hemma i London, men å andra sidan får jag tid att umgås med släkt och vänner, vilket ska bli kul. Bara den lilla detaljen att bestämma när jag ska börja; kan vi komma överens om det så åker jag!

(Nu ska vi se vilka av mina vänner som egentligen läser min blogg, som kommer veta detta när det offentliggörs på fb - skynda att boka in en dejt, för nu är du först på bollen haha)

Kommentar:
#1: Teza

Jaaaaaaaaaaa!!!

Svar: Men vesst i fesken, nu blir det grilla!
Lalla i London

2015-05-30 @ 21:45:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: