Lalla i London

2015-10-12
08:16:00

Ny vecka, mer jobb
En vecka senare inser jag att det hänt nått skumt med mitt inlägg från första dagen på nya jobbet. Bara sista meningarna finns kvar. Märkligt. Kan istället i korta drag sammanfatta första veckan: Det går bra nu. Fint att bli tilltalad som en vuxen människa igen. Gôtt att få ta snabba beslut och tillåtelse att tänka på egen hand. Än så länge känns det toppen. En kväll jobbade jag dessutom i en annan lokal, på ett separat event än "hemma" på min akademi. Bra betalt och väldigt mycket enklare och lättare än att vara servitris. Haha, mer betalt för mindre jobb. Kan också konstatera att jag fick jobbet i sista stund - hade inte klarat en månad till med osäkra och dåligt betalda timmar!
 
Nu ska jag på jobb igen. Dags för vecka två.
Ha en bra dag!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: