Lalla i London

2016-08-05
10:06:53

Enformigt liv
Hej alla en bloggläsare (mamma, du är nog den enda som fortfarande kollar om jag uppdaterat).
 
Förlåt att jag är så dålig på att skriva inlägg, men jag har fullt upp hela tiden. Inte så att det händer en massa saker, det är mest tre grejer som upprepas om och om igen: Jobbar, söker jobb och sover. Ibland äter jag också. Och söker mer jobb. Och funderar på hur jag ska få ett nytt jobb. Och försöker lista ut hur jag borde göra för att hitta rätt jobb. Och, och, och det handlar bara om jobb hela tiden. 60 timmar i veckan, sliter och sliter. Så är det för tillfället. Den bleka verkligheten. Men jag kämpar på. DET SKA GÅ!
 
Hinner inte skriva mer. Ska söka minst tre jobb innan jag ska åka till jobbet. Om jag nu får jobba idag - tydligen är jag reserv, så måste vara på plats men kanske skickar de hem mig igen. Utan ersättning givetvis (och tunnelbanebiljetten får jag såklart betala själv) och två-tre timmar av livet bortslösade. 
 
DET SKA GÅ!
 
 
 
 
Taggar: jobb;

Kommentarer:
#1: Teza

Jag är också kvar ;)

Svar: Men se där! Får väl försöka skärpa mej då :-D
Lalla i London

2016-08-06 @ 10:18:30
#2: Linda

Jag är oxå här 😃

Svar: Men oj, nu får jag nog skärpa mej!
Lalla i London

2016-08-20 @ 19:46:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: