Lalla i London

2016-08-31
00:48:00

Försöker fortfarande
Idag har jag varit på jobbintervju. Kanske inte exakt vad jag tänkt mej och inte heller riktigt den lön jag önskar mig, men tror ändå faktiskt att jag jättegärna vill ha det jobbet. Det skulle ge mej mer av de erfarenheter jag behöver för att göra det jag egentligen vill. Låter det snurrigt? Tjänsten är som Office Coordinator (vilket betyder administratör, sekreterare och allt-i-allo på en och samma gång) på en mäklarbyrå. Jag hade väl inte tänkt mej jobba i den branschen, men det kommer som sagt var att ge mig ganska breda kontorserfarenheter, vilket jag behöver. Så om de erbjuder jobbet så tackar jag nog ja. HÅLL TUMMARNA!
 
...och så en länk till min andra blogg, så kan du läsa om utflykten jag gjorde igår. Klicka HÄR!
 
OCH, ni som undrar över hur det står till på dejtingfronten:
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: