Lalla i London

2016-08-24
19:10:00

Projekt
Ja, det kanske låter som en dålig idé att starta en ny blogg när jag är så kass på att uppdatera den här, men nu har jag gjort det ändå. Tanken med den nya är att marknadsföra mitt företag Den svenska guiden, så den kommer inte vara så personlig som den här. Jag kommer tipsa om allt från hotell och restauranger till sevärdheter och utflykter. Man måste ju hänga med i sociala medier nu för tiden... Det finns inte så många inlägg för tillfället, men vill ni kolla ändå så är detta länken:

Den svenska guiden i London

Och ja, jag kommer uppdatera denna blogg ibland också. Ni vet hur det är; det går en månad av ingenting och så *boooooom* fyra inlägg på tre dagar! Så stay tuned sôm di säjjer... 
 
 
Random bild från den gamla goda tiden då jag hade tid att bara ligga i parken,
läsa en bok och sippa på Prosecco. 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: