Lalla i London

2016-02-14
22:23:31

Opp och ner, ner och opp
Det har hänt några sorgliga och en del tråkiga saker denna veckan, och jag har jobbat hårt för att vara glad och positiv, så behövde verkligen en helg i soffan med Gossip Girl (har inte sett hela serien utan bara följt kortare perioder tidigare men nu kollar jag på netflix). Avbröt bara för en sak och det var att träffa härliga Elin och hennes sambo. Jag har känt Elin i hela hennes liv och det var verkligen supertrevligt och totalt värt att åka till andra sidan stan för middag och lite barhäng. Idag har dock den här damen åter parkerat arslet i den redan nämnda soffan och bara chillat.
 
Har faktiskt inget mer att berätta. Jo, en sak kanske: jag har fått en eventuell företagsidé, och började med en liten enkät. Behöver fundera MASSOR mer innan jag ens vet om det är genomförbart och lönsamt, men har iallafall lagt ner bollen på gräsmattan, så får vi se om det blir nån kickoff...
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: