Lalla i London

2016-02-10
01:30:00

Klagovisa från en trött tant
Nu har jag varit så klämkäck och positiv så länge, så idag var det dags att bli lite bitch igen. Först blev jag sjukt irriterad på den där pissmyran till andrekock som alltid ska klaga på precis allt. När jag tänker efter så har jag aldrig hört honom säga nått trevligt till mej. Ibland säger han inte ens hej. Är det nått som går fel så är det alltid mitt fel, till och med när det är han som klantat sig. Och när det är min manager som missat nått igen (som idag) så är det jag som skyller ifrån mej, fast det var jag som upptäckte felet och rättade till det. Det är rent otroligt hur en liten ynkling som han orkar ha så mycket negativ energi. Häck, väck, fula troll. 
 
Sen lackade jag på en människa som agenturen skickat som servitris. Hon försöker egentligen sitt bästa, men hennes engelska är ganska undermålig och hon förstår inte instruktioner speciellt bra. Jag försöker förklara enkelt och på olika sätt, men det hittar inte fram ôm en säjjer så. Ber man henne att INTE göra en sak så gör hon den ändå, för hon vill så gärna visa att hon vill jobba, men för mej är det tidskrävande att säga till upprepade gånger och få fel saker gjorda. Dessutom är hon världsseg. Torkar en tallrik i femton sekunder, när det egentligen behövs bara behövs tre sekunder. Har man en stapel med 70 fat så tar det liiiiiite väl mycket extra tid. 
 
Imorrn ska jag vara JÄVLIGT POSITIV igen!!!
 
 
Inte för att den här bagen har nått med texten att göra, men skulle vilja ha en. 
Passar mej perfecto! Finns på notonthehighstreet.com. 
 
 
Taggar: Londonsvensk, jobb;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: