Lalla i London

2016-01-04
21:00:00

Tillbaka till framtiden
Ja, just det. Just nu sitter jag i soffan med tv:n på utan att titta. Dagens avsnitt av Emmerdale är precis slut, det är en halvtimma kvar tills Eastenders börjar och tänkte kolla på det också. Men nu torrtittar jag på nått ingenaningprogram, allt för att vara tydlig med att jag har tv:n på och tänker se på nått. Annars är risken stor att Les kommer in i vardagsrummet och blir superstörd av att jag sätter på televisionsapparaten när jag vill kolla igen. Jag är faktiskt inte säker på om hon alltid är störd av allt, eller om hon tror att jag gör saker för att irritera henne och därför blir störd... (om ni hänger med...). Så nu sitter jag här och icke-tittar i 30 minuter. För att slippa djupa suckar.
 
Annars då? Joda, har haft en dryg dag på jobbet då jag inte hade så mycket att göra mer än att skapa kaos med veckorapporten. Min manager är ju på semester och lämnade mej att göra rapporterna med lite halvdana instruktioner. Det blev inte jättebra. Misstänker faktiskt ganska starkt att han har en del trasseltrådar att reda ut när han kommer tillbaks. Men sånt är livet. MEN FAAAASIKEN! Nu precis kom jag på att jag inte gjorde klart skiten. Det va en grej som inte funkade, som jag skulle göra på eftermiddagen om systemet kommit igång och jag glömde. Hoppas inte posten gått iväg när jag kommer imorrn, så jag får fatt i alla papper innan de lämnar huset!
 
 
Det kanske känns precis så här när det kommer till dagens jobb. Kanske. 
 
 
 
 
Taggar: Londonsvensk, flatshare, jobb, svensk i London;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: