Lalla i London

2016-01-03
00:04:00

På (misslyckad) shoppingrunda
Har jag tappat stinget som shoppingproffs?
Jag var på ett stort jäkla shoppingcenter i fem-sex timmar och ändå hittade jag inte någon passande kavaj. Hur kan det vara så svårt? Behöver en ny, svart som passar i materialet till de byxor jag har. Den får inte vara för lång och inte för trång över tuttarna och den måste ha fickor som är tillräckligt stora för mobilen (har en liten version av Samsung, men nu för tiden tycks ju mobilerna bli större och större. Inte bra) och den lilla walkie talkien som jag använder på jobbet. Sjukt svårt, ändå lever jag i en jättestad med tusentals butiker...
Nej, det får bli nya tag. På måndag kanske. Imorrn ska jag attans i mej inte gå utanför dörren. Har mat för flera dagar hemma, och tänker ägna dagen åt att plocka bort en massa skit som jag har i rummet och sen bara glo på tv. Perfekt uppladdning inför jobbet!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: