Lalla i London

2016-03-23
22:14:25

Velmoster
Så står jag här och vacklar lite fram och tillbaks. Nu igen liksom. Har fått mitt slutdatum på jobbet, och har tre veckor kvar. Vill gärna jobba mer med att planera event och mindre med att se till att de rullar på. Det är ju liksom det där med att organisera som är min grej. Samtidigt så vill jag göra mina egna grejer och för att ytterligare komplicera så måste jag ju ha ett jobb som betalar mer än hyran. Nu menar jag inte att jag absolut måste ha lyxpengar, men så det räcker till mat, räkningar, nån resa (åtminstone till Sverige då och då) och mina lån iallafall. Vet ju hur kämpigt det är att få servitrispengar att räcka till sånt, så det är lite läskigt just nu. Så vilken väg ska jag ta? Första bästa? Eller sikta mot det jag verkligen vill och knappt överleva på vägen? Jag är inte övertygad, så hoppas få ett bra erbjudande efter vägen. Ett sånt som gör att jag slipper välja...
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: