Lalla i London

2014-04-01
23:55:00

Kort och gott
Ojojoj, det är mycke nu! Kort sammanfattning:

1. Jag har fått nytt jobb - på IKEA! Så nu kommer jag nästan va i Sverige fast i London.

2. Jag dansar fortfarande swing minst en kväll i veckan och tycker fortfarande att det är kul (ja, JAG tycker plötsligt att det är roligt att dansa)

3. Den senaste helgen hade jag en grupp som jag guidade och hängde med från fredag till söndag kväll och den kommande helgen kommer ett gäng till. Jag kanske ska försöka få snurr på det där med min guideidé?

Så har jag hittat lite nya vänner och umgåtts med ett par gamla. Faktum är att jag inte varit hemma en kväll på en hel vecka. Imorrn blir det nog lite vila efter jobbet...
 
 
The Savoy Ball - bild från förra helgen
 
 
 
Taggar: London,, Swing dance, guide, jobb;

Kommentarer:
#1: Sven

Vad är det för typ av jobb du fått på IKEA? IKEA vid Wembley? Berätta! Grattis, btw :-)

2014-04-06 @ 14:28:38
#2: Peilla

Grattis!!!! Skriv mer om jobbet. Saaaa glad att du trivs. Kramar i massor xxxx

2014-04-08 @ 13:18:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: