Lalla i London

2015-08-24
10:53:46

Tadaaa, I'm back!
Äntligen tillbaks i lovely London efter min jobbsemester i Sverige. Det har varit fina veckor på flera sätt, då jag haft möjlighet att träffa släkt och vänner utan den vanliga stressen. Har varit på bröllop och minisemester till Norrland, på bingo, musikquiz och reunion för mitt gamla fotbollslag, till både Karlstad, Karlskoga och Sunne på utflykter, på loppis och fest i både Lysvik och Östmark. Så har vi grillat och badat och ätit glass och jobbat och gjort ingenting. Tack Värmland, det har varit en bra sommar!
 
Men som sagt, jag är äntligen tillbaks i London. Trots att det varit underbart i Sverige så är det ändå här jag bor. En massa folk under sommaren har sagt "Jaha, är du hemma" och jag har svarat att "nej, nu är jag i Värmland". Jag bor ju faktiskt här nu (även om jag har alldeles för mycket grejer kvar både hos mor och far...) och det känns bra att vara hemma här! Under de dagarna jag varit tillbaks har jag hunnit en del, framförallt sökt jobb! Faktum är att jag har en intervju idag, så det är väl bäst att jag sätter igång med det som ska göras innan jag måste dra. Vi hörs väl förhoppningsvis snart igen.
 
 
 
På väg hem fick jag se Oslo från ovan.
 
 
Taggar: London, Londonsvensk, Värmland, jobbintervju, semester;

Kommentar:
#1: Anonym

Jag har två hem, ett i Sverige och ett i London. Skönt, för jag åker alltid hem ☺

2015-08-24 @ 11:53:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: