Lalla i London

2015-02-03
09:45:43

Men se det snöar, London edition
Okej, det var inte alls det här jag varken väntat mej eller ville se när jag tittade ut genom köksfönstret nu på morgonkvisten. Snö. Som ligger kvar på min gräsmatta.
 
Jag vet att det är långt ifrån de snövallar och åkbara skidbackar i Värmland (och andra delar av Svea Rike) som jag sett och hört om via facebook, men seriöst! En av fördelarna med att bo i London är ju att det typ nästan aldrig snöar. Naturligtvis får detta faktum åxå konsekvenser i form av trafikkaos, då vinterdäck är nått som bara finns i fantasin hos folk. Tunnelbana, bussar, allt påverkas. Om ni hemma som är bosatta utanför huvudstaden tycker att stockholmare gnäller om en decimeter snö, då anar ni inte vad ett par milimeter i London kan ställa till med... Men jag antar att det bara är att bita ihop - om ett par timmar har det med viss sannolikhet regnat bort...
 
Passar på att mysa inne, bara för att jag kan. Mysa och JOBBA!
 
 
 
 
Taggar: London,, snö, vinter;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: