Lalla i London

2015-02-02
13:28:51

Nej, det är inte kokain jag har under näsan
Jobbintervju och genomförkyld.

Hur gör jag nu? Jag kan knappast ställa in, för den här chansen har jag ändå väntat på ett tag. Snyter mig och snyter mig igen. Nyser lite då och då. Funderar på om jag kan ursäkta mej och inte skaka hand? Får man göra så? Och hur illa ser det ut att ha skorpor runt näsvingarna och snorpapper till hands ifall vattenkranen öppnas utan förvarning? Det här hade jag inte väntat mej. Eller ens önskat min ovän...

Suck, bara att bita ihop, klä mig och åka antar jag! Det är bara så orättvist - jag är ju ALDRIG sjuk. Senast jag var förkyld var under min första vinter i Göteborg. För fem år sedan alltså...
 
 
En av mina bästa kompisar just nu :-(
 
 
 
Taggar: förkylning, jobb, jobbintervju;

Kommentar:
#1: Oslofru

Uff så jobbigt att vara förkyld, hoppas du blir bättre snart <3 Kram

Svar: Ja, det va verkligen dålig tajming. Men sånt är livet; det är bara att ånga på framåt ändå :-D
Lalla i London

2015-02-02 @ 16:00:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: