Lalla i London

2015-01-28
22:22:51

Tusen idéer
Tjo och hopp och nu är det bara två alldeles för tidiga mornar kvar innan jag slutar på jobbet.
 
Såklart är jag lite nervös och orolig för att inte kunna överleva, men nu har jag hoppat och hoppas att fallskärmen vecklar ut sig! Har iallafall två intervjuer på gång. Den ena är imorrn, men tyvärr är det bara extrajobb och uruselt betalt. Fördelen är att det är ett företag som jag gärna skulle vilja jobba för i framtida roller. Den andra är på måndag och gäller en tjänst som är perfekt men även den är underbetald. Sådär så man eventuellt måste välja mellan att betala räkningar eller äta...
 
Har iallafall en massa andra idéer och planer, så jag tänker fajtas för att kunna vara kvar i mitt älskade London!
Ni kan faktiskt hjälpa mig genom att gilla och dela min sida Den svenska guiden i London på facebook. Får jag snurr på den businessen så vore det verkligen TOPPEN!
 
 
 
 
Taggar: Den svenska guiden, London,, guide, jobb;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: