Lalla i London

2015-07-09
13:25:13

Lappsjuka
Är inne på min andra lediga dag i de värmländska skogarna. Gôtt rastlös. Har varit ute med hunden, ätit lunch och glott på Facebook och instagram. Borde kanske rensa mer bland alla mina lådor, men har ingen lust just nu. Alltså, det går bra att vara här när man jobbar, men nu när jag är ledig och andra jobbar så tänker jag på saker jag kunde ha gjort hemma. Fast å andra sida; det är strejk på tunnelbanan, så hade väl inte tagit mej så långt om jag varit i London...
 
Förresten, en sak till har jag gjort: klippt lugg. Själv. Den blev ett par centimeter för kort. Den växer väl ut. 
 
 

Kommentar:
#1: Anonym

Njut av stillheten en stund, Vanja. Värmland är vackert på sommaren :-). Erika

2015-07-09 @ 14:39:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: