Lalla i London

2015-07-06
11:32:44

Semester?
Ja, det verkar som om min blogg har varit på en liten holiday. Det var inte meningen, men jag har haft två problem; 1. tidsbrist och 2. jag bytte webläsare, glömde lösenordet och orkade inte fixa ett nytt (höjden av lathet skulle jag tro...). Om jag är tillbaks på allvar? Nja, vi får se, men ska göra mitt bästa. 
 
Så vad har hänt sen sist? 
Jag har jobbat och inte jobbat, fast ändå jobbat. Låter kanske konstigt, men när jag inte varit på cateringjobb eller guidat har jag planerat och fixar både med mina guidade turer och en Swedish Pop Up Market som jag hade tillsammans med min events partner. Tur att jag gillar arbete (och organisering ännu mer!) för så mycket roligt har det inte funnits varken tid eller pengar till. 
 
På cateringsidan har det varit en hel del ganska skoj grejer. Bland annat ett stort event med 800 matgäster, där jag fick vara floor manager - väldigt bra för mina framtida ambitioner. Så har jag serverat på en middag där prins Edward var gäst (seriöst; förföljer han mej? Först Chelsea Flower Show, sen va han tydligen i Sverige sist jag var här och nu på the Tower? Måste ta upp detta med Secret Service) och ett event där Bill Gates deltog. 
 
Nu har jag dock bytt storstaden mot lilla Torsby och strandrestaurangen vid Fryken. Kontraster, men på ett bra sätt. Tror jag. Haha, saknar redan London, men veckorna går nog fort! 
 
 
Bye, bye for now London!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: