Lalla i London

2015-06-05
10:37:53

Jäv** flyg!
Just nu sitter jag på Gatwick Airport och känner mej mer än bara lite lagom trött och grinig. Min flight skulle avgå 9.20 men den har blivit framflyttad tre gånger. Hittills alltså. 

Efter att ha jobbat sent, sen hem och packat det sista och sovit 4 1/2h så gick jag upp tjugo över fem för att va ute i god tid. Redan på tågstationen fick jag första sms:et om försening och nu har jag fått två till. Flyttar de fram ytterligare så har jag troligen ingen skjuts från flygplatsen, då jag ska åka med ett band till en festival och de vill väl antagligen inte vänta. Så surt. Har dessutom redan köpt frukost, en tidning och en topp så misstänker att det kommer bli en dyr resa idag... 

Nu ska jag fundera på vilket som känns drygast med situationen. Troligen vinner det faktum att jag inte vet hur jag ska ta mej från flygplatsen...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: