Lalla i London

2015-03-30
18:35:07

Frustration
Idag har jag slösat bort en dag hemma och imorgon kommer det troligen bli mer slöseri. Jag behöver en referens från min senaste arbetsgivare/manager för att få börja på mitt nya extrajobb och trots att jag bett tre olika personer att hjälpa mig så är de så tröga... Jag förstår att de kanske har mycket att göra, men för mig är det faktisk frågan om liv eller död - eller ja, nästan iallafall. Jag behöver jobba även denna vecka för att kunna betala hyra, men nån med månadslön tänker väl inte på det sättet. För varje timma de inte hinner så förlorar jag pengar. Timmar som jag inte kan ta igen en annan dag eller jobba lite övertid. 9 arbetstimmar räcker liksom inte... :-(

MVH
Väldigt frustrerad (vill jobba NU!)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: