Lalla i London

2015-03-20
22:26:13

Thank f**k it's Friday
I natt vaknade jag nångång innan det var ljust, men fåglarna underhöll redan utanför fönstret. Mina ben typ skakade, speciellt det högra. Det kostar på kroppen att stå och gå i 12 timmar utan rast... Det tog ett tag att somna om, men till slut gick det. Vaknade som en zombie, men kom upp iallafall.
 
Dagens jobb skulle ha varit 10-17 men blev 11-16. Både bra och dåligt. Skönt för kroppen, men sämre för bankkontot. Jaja, det var ganska mycket värt att komma hem, chilla och sen köra in en pizza i ugnen. Har klämt i mej en cider åxå och även om jag är stel i hela krôppen känns livet lite bättre.
 
Helgens planer:
Imorrn ska jag gå på en meetup för instagrammare. Ska blir spännande! Haha, nu när jag skrev det lät det verkligen som världens mest boooooring och tristaste grej! Well, well, jag ska iallafall gå på det, och så hoppas jag hinna till Spitalfield och deras vintagemarknad som är just precis denna helg (den tredje lördagen i månaden) och eventuellt åxå provgå Den svenska guidens nya promenad i the City. Vila? Det är det som söndagar är till för!
 
 
Spitalfield Market
 
 
Taggar: Den svenska guiden, London, vintage;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: