Lalla i London

2015-11-03
22:42:58

Fullt ös!
Jobbar tidiga mornar hela veckan - bara en sån sak gör mej lite till en annan människa. Är det nått jag INTE är så är det morgonpigg... Nej för bövelen, jag är kvällsmänniska i bôtt! Så igår kombinerade jag den tidiga morgonen med att gå kvällsmöte med Svenska Hamburgerklubben (sista mötet???), idag både tvättade och lagade jag storkok av köttfärssås på kvällen och imorrn ska jag gå på launch party för nya H&M-samarbetet med Balmain. Tjo och hej, undrar om jag orkar klämma in nått fyrverkeri på torsdag innan min sista, sviiiiintidiga morgon på fredag? Och när sista dagen är gjord får jag äntligen Sverigebesök av min toppenkompis A-K. Spännande att se hur mycket jag kommer sova under helgen...
 
Idag blir det ingen bild. Måste lägga mej och försöka sova.
 
 
Taggar: Londonsvensk, jobb, morgontrött, svensk i London, trött;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: