Lalla i London

2015-09-22
15:03:44

Överfulla lådor
Städar och plockar med kläder och annat i mitt rum. Hur kan jag ha så många prylar? Och plagg som jag av olika anledningar inte använder? Ibland GLÖMMER jag till och med en del tröjor och använder samma om och om igen istället. Idiotiskt. Men nu har jag iallafall en liten hög som ska traderas, en annan som ska skänkas till välgörenhet och en tredje som är mest sommarkläder till nästa år och ska läggas undan. Skönt att få lite mer ordning och reda i lådorna! Det är dock fortfarande ett mysterium hur jag kan ha så många klädtrasor, men sällan känna att det är nått som passar...
 
Nu ska jag laga mat så jag håller mig mätt de närmsta åtta timmarna, eftersom vi inte får mat förrän tidigast kl 22 på jobbet. Rast? What? Is that something Swedish? Sista skiftet, sista skiftet, sista skiftet...
 
 
En nätt liten hög med kläder som ska traderas.
 
 
 
 
 
Taggar: London, Londonsvensk, loppis, mode, rensa, tradera;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: