Lalla i London

2014-02-23
21:44:00

Ska det äntligen hända nått?
Hysch, hysch, det här är lite hemligt... Eller kanske inte superhemligt, men har inte planerat att gå ut med det på facebook direkt...

Nästa vecka har jag bokat in en jobbintervju på IKEA. En tjänst som Visual Merchandiser - precis det som jag velat göra hela tiden! Det har varit omöjligt att ens få feedback på mina ansökningar, men ÄNTLIGEN vill nån träffa mej! Det är just nu bara två små kruxsaker: Jag jobbar egentligen den dagen och kan inte byta med nån (har kollat) och dessutom har jag av nån konstig anledning inte sparat jobbeskrivningen och vet således inte hur lönenivån ser ut. Jag måste liksom tjäna mer än jag gör nu, annars är det rätt så kört!

Jaja, fortsättning följer!

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: