Lalla i London

2014-02-17
00:17:00

Marknadsdag
Eftersom jag inte vill att min goda vän T ska vara arg för att jag inte uppdaterar min blogg tillräckligt ofta så kommer här ett kort inlägg:

Idag har jag varit på marknad. Först till Brick Lane, där det va mest skit och dessutom rökte nån på, och jag tycker det luktar så JETE-EKLITT :-( Hittade iallafall lite roliga sidomarknader som va väl värda resan.

Sen gick jag till Spitalfields och det va mycket bättre. Hittade butiken Collectif som säljer retrokläder och köpte minsann både en klänning och en cardigan. Dessutom va det på rea så jag är mucho nöjdos!

 
 
 

Kommentar:
#1: Stina

Kul att du bloggar lite. Nu när jag har facebooksemester så har jag noll koll ;)

Svar: Ja, jag ska försöka bli lite bättre :-) Men annars ser du mej på instagram!
Lalla i London

2014-02-19 @ 20:25:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: