Lalla i London

2015-04-18
00:47:00

Långa bollar på Bengt
Kom hem från ännu ett sent skift för en liten stund sen och hej, så sliten jag känner mej! Ska nog snart gå och nanna faktiskt, för imorrn vill jag va pigg! Först ska jag ju jobba på "den där matchen" (dvs Chelsea vs Manchester United) OM jag inte blir avbokad i sista sekund. Ärligt, jag kommer bli ganska besviken om det händer, mer för att jag missar det än för pengarna faktiskt... Det gör inte ens nått om jag får kränga öl under läktaren, jag kommer iallafall dit, till en match som varit slutsåld forever.
 
Efteråt är det planerat att träffa kompisen Emma som är i stan för att se en annan fotbollsmatch på söndagen med pojkvännen. Ser fram emot att få gå på lokal och ta en drink med henne. Det händer inte alltför ofta nu för tiden, både pga budgeten och tidsbristen. Jag jobbar ju så många kvällar och det är ju typ då som man vill gå till nått härligt ställe och hänga lite med trevligt sällskap. Måste försöka ändra på det!
 
Japp, det va väl i stort sett allt spännande jag hade att delge er. Jag hoppas ni inte trillat av stolarna, varken av förvåning över mitt flashiga liv eller för att ni somnat på grund av det ointressanta innehållet... Sorry, men sånt är livet - det är faktiskt vardag mest hela tiden, även i London (och även om jag tycker mer om min vardag här än jag gjorde innan jag flyttade tillbaks).
 
 
Ja, nog tusan ska det bli live från Stamford Bridge!
 
 
Taggar: Chelsea, London, fotboll, jobba;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: